Az itthon és világon méltán elismert konduktív pedagógia módszerével fejlesztjük a hozzánk forduló mozgássérült gyermekeket és felnőtteket. A konduktív pedagógia megalkotója, Petö András a II. világháború után fejlesztette ki konduktív nevelési rendszerét. A konduktív nevelés alapgondolata, hogy az idegrendszer a károsodások ellenére is rendelkezik tartalékokkal, új kapcsolatok kiépülésének lehetőségével, amelyek a tanulási-tanítási folyamat megfelelő vezérlésével mozgósíthatóak.
Ez az idegrendszer plaszticitása,ami azt jelenti, hogy az tanulni,átalakulni képes,elsősorban funkcionálisan. Reorganizáció,újraszerveződés jön létre tanulási folyamat eredményeként. A kondukció megfelelő célok közvetítésével, komplex tevékenységek útján rávezeti a sérült embert a belső szervezésmód kialakítására,az idegrendszer koordinációjára.
A program keretén belül egyszerre valósul meg a mozgásfejlesztés, a különböző deformitások megelőzése ill. korrigálása, kontraktúrák kialakulásának megelőzése, megfelelő motivációs bázis kialakítása, személyiség fejlesztés(pozitív légkör kialakításával) ,kognitív fejlesztés és a már megtanult mozgásformák kreatív használata