Gyógypedagógus-logopédus
Abszolvált okleveles gyógypedagógus
Diplomám megszerzése után egy integráló óvodában helyezkedtem el, ahol beszédfogyatékos, valamint artikulációs zavart mutató gyermekkel is dolgoztam. A beszédindításban, az óvodáskori nyelvi fejlesztésben és az artikulációs zavarok kezelésében ezekben az években sok hasznos tapasztalatra tettem szert. Ezután általános iskolákban kezdtem el dolgozni, ahol még jelenleg is vannak 6-14 éves sajátos nevelési igényű tanítványaim (diszlexiás, diszkalkuliás, diszgráfiás, nem meghatározott nyelvi zavart és artikulációs zavart mutató tanulók). Tanulmányaim kiegészítéseként elvégeztem a Szól-e? Szűrőeljárás az óvodáskori logopédiai ellátáshoz elnevezésű tanfolyamot, valamint a NILD tanulási terápiák I. blokkját és a NILD tanulási terápiák óvodai adaptációját. Munkám során meghatározó az a szemlélet, amit szakmai gyakorlatom során a Gyermekek Házában tapasztaltam: fontosnak tartom a gyermekek partnerként történő kezelését, hiszem, hogy csak egy egyenrangú terápiás helyzetben alakulhat ki az az elfogadó légkör, amelyben leginkább biztosított a gyermekek fejlődése.